13 dec. 2012

Lussevaka..En vaddå sa du?

Jag firar lussevakan med att stanna uppe HELA NATTEN. Pardeeey!

Ehh. Not.

Jag hade faktiskt ingen aning om att det var lussevaka idag förrän Linda sa det när vi pratade i telefon.

Ursäkta, men när blev jag så pass gammal att jag inte vet sådana saker?
Och när glömde jag att Lucia faktiskt inträffar i december månad?
Kan någon fin själ förklara det för mig, för jag har jävlar i det ingen aning!

Anledningen till att jag fortfarande är uppe (och inte sover som jag borde!!) är för att jag inte kan sova.
Det slutar bara med att jag glor rätt upp i taket och tänker på saker jag inte borde tänka på.
Frustrerande...

Nä. Nu ska jag gå på toa och sen leta upp katten.

Detta tycker jag om noll koll på lussevaka samt sömnsvårigheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar