12 dec. 2012

Träningsinlägg

Igår började jag dagen med att se på Greveholm med Timon...
Ja, med katten! Här har ni bildbevis;


Tillbringade resten av dagen till plugg och ännu mera plugg.

MEN. Jag tränade också. Efter mer än en veckas uppehåll kändes det så jäkla skönt. Det är så sjukt underskattat att röra på sig. 
Visst, det är bra att träna om man vill hålla vikten och sånt. Men det är verkligen sååå mycket mer. 
Innan jag hade tränat kände jag mig så sjukt låg. Hade ingen ork, varken mentalt eller fysiskt. Fruktansvärd känsla. Men när jag hade tränat, och även under träningen, så började jag må bättre. 
Jag mår så bra av träning, speciellt av att springa. Älskar känslan. 

Innan träningen var jag desperat efter energi. Hittade frusna hallon i frysen som jag blandade med (för lite) mjölk. Blev pyttelite, men orkade inte göra mer. Jag löste det hela med att dricka ur ett vinglas (såg inte så lite ut då)



Idag blir det skola. Ska på litteraturseminarie och har inte ens läst halva boken. Lånade den när jag var i skolan i måndags, och när jag kom hem på kvällen hade jag ingen ork. Och igår panikpluggade jag på allt möjligt så hann inte läsa ut boken då heller. Nåväl, det blir väl bra ändå.

See ya




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar